Skip Navigation or Skip to Content

Aanbod voor horecaondernemers

E-learning: Omgaan met agressie en geweld

Een klant die met agressief gedrag zijn zin probeert te krijgen,  een dronken of ontevreden horecagast die dreigende taal uitslaat of klanten die hun frustratie botvieren tijdens een bezoek. Het is gedrag waar ondernemers en hun personeel steeds vaker mee te maken krijgen. Om (beginnende) medewerkers te helpen verschillende soorten agressie beter te herkennen en hiermee om te gaan hebben wij de e-learning omgaan met agressie en geweld gratis beschikbaar gesteld.

In deze e-learning leren deelnemers op interactieve wijze welke soorten agressie er zijn, hoe je deze kunt herkennen en wat je kunt doen als je hiermee te maken krijgt. We laten situaties uit de dagelijkse praktijk in een winkel en horecazaak zien, waarbij deelnemers vervolgens zelf keuzes maken hoe te handelen en zien wat het effect daarvan is.

Ook gaan we in op de STOP-methode, die je inzet als de agressie persoonlijk wordt. En natuurlijk geven we tips om agressie zoveel mogelijk te voorkomen. Zo helpen we ondernemers en hun medewerkers om beter voorbereid op de werkvloer te staan. Na het volgen van de e-learning ontvangen de deelnemers een certificaat.

Start e-learning

Training: omgaan met lastig gedrag

In deze interactieve training krijg je de tools en inzichten om afwijkend gedrag snel te herkennen en hier effectief op te reageren.

Training aanvragen

VR-experience Agressie en geweld

Wil je jezelf en je medewerkers agressie en geweld laten ervaren, op een manier die levensecht is, maar wel veilig? Wij hebben een VR-experience ontwikkeld die je in kunt zetten. Na de VR-experience staat er een PVO-adivseur voor je klaar om de ervaring na te bespreken en tips en adviezen te geven.

Deze VR-experience kan worden gecombineerd met de training Omgaan met lastig gedrag.

Meer informatie aanvragen

Bent u geholpen met deze informatie?