In deze interactieve training krijg je als horecaondernemer of -medewerker de tools en inzichten om afwijkend gedrag snel te herkennen en hier effectief op te reageren. Samen duiken we in praktijkcases, groepsopdrachten en dilemma’s om je zintuigen en emoties te prikkelen. Je werkt aan je eigen praktijkcasus, zodat je direct met waardevolle tips en handvatten naar huis gaat.
Wat levert het op?
> Inzicht in afwijkend gedrag binnen en rondom je horecazaak
> Een veilige werkhouding bij afwijkend gedrag en agressie
> Servicegerichte communicatie: hoe en wat zeg je bij afwijkend gedrag?
> Stappen en procedures voor een veilige aanpak
> Praktische tips voor het omgaan met ongewenst gedrag en agressie
Kom met je team en versterk samen jullie vaardigheden! In een veilige setting delen we ervaringen, inspireren elkaar en nemen handige inzichten mee. Meld je aan en ontdek hoe jij met vertrouwen afwijkend gedrag kunt signaleren en aanpakken in jouw horecazaak.
Praktische informatie en aanmelden
De training wordt in het Nederlands gegeven en is gratis toegankelijk voor horecaondernemers uit de regio Rotterdam en hun personeel. Aanmelden is wel verplicht. Doe dit nu via onderstaand formulier om jezelf van een plekje te verzekeren!