Skip Navigation or Skip to Content

Training ‘Omgaan met Agressie en Geweld’ bij Van der Valk Rotterdam-Blijdorp

20 februari 2025
1 min leestijd

Hoe herken je afwijkend gedrag en hoe ga je hier professioneel mee om? Op donderdag 20 februari ondersteunden we personeel van Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp en Avifauna met een praktijkgerichte training over omgaan met agressie en geweld.

Onder leiding van trainers Servaas van der Zijden  en Rogier Nebbeling leerden de deelnemers wat afwijkend gedrag is en hoe ze effectief en de-escalerend kunnen reageren.

VR-experience

Na de training volgde de VR-experience van PVO, begeleid door onze adviseurs Sander Overeijnder en Sander van Beek. In een veilige virtuele omgeving ervoeren de medewerkers een realistische situatie met een agressieve klant. Dit bood hen de kans om hun reacties te testen en na afloop in gesprek te gaan over hun ervaringen en vragen.

Over de training ‘Omgaan met Agressie en Geweld’

Wij organiseren deze training niet alleen voor de horeca, maar ook voor retailondernemingen en andere sectoren. Heb je ook interesse? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Contact