Maandagavond 17 maart organiseerden we een training Omgaan met agressie voor horeca in Spijkenisse. 17 medewerkers van het Carlton Hotel en Café Merz namen deel aan deze interactieve sessie.
Tijdens de training leerden de deelnemers van trainer Siemon Krol hoe zij agressie kunnen voorkomen en welke stappen ze kunnen nemen bij emotionele en instrumentele agressie. Met acteur Stijn oefenden zij realistische situaties en leerden ze effectief optreden in dreigende situaties. De training eindigde met een uitdagende scène waarin twee medewerkers resoluut en doortastend ingrepen bij een stevige escalatie.
Deelnemers positief over de training Omgaan met agressie
Deelnemers reageerden enthousiast en bedankten ons voor de leerzame ervaring. Volgende week vindt de tweede sessie in Spijkenisse plaats.
Ook interesse in een training Omgaan met agressie in de horeca?
Ben je een ondernemer en wil je een training over agressie geven aan je personeel? Deze kun je – samen met een andere horecaonderneming – bij ons aanvragen.
Naast deze training Omgaan met agressie en geweld hebben wij ook een e-learning en VR-experience over omgaan met geweld en ander lastig gedrag in de horeca. Bekijk ons aanbod voor horeca via onderstaande knop;
Ben je een ondernemer in de retail? Ook voor jouw medewerkers zijn een training, e-learning en een VR-experience over omgaan met agressie op de werkvloer beschikbaar. Bekijk ons aanbod voor ondernemers in een winkelgebied!
Ons aanbod voor horeca